Język: PL | EN |RU | RO | BY | LT | AE

Aktualności

WEARWELL - Platformy robocze Foundation

weawell foundation

 

 

 

 

 

WEARWELL - Platformy robocze Foundation. Sprawdź jakie korzyści przyniesie Tobie stosowanie mobilnych platform.

Więcej…

Relacja z targów Przemysłowa Wiosna w Kielcach 2024

walidacja 135px

Targi Przemysłowa Wiosna w Kielcach okazały się wyjątkowym wydarzeniem, które nie tylko dało nam możliwość zaprezentowania najnowszych innowacji w dziedzinie spawalnictwa i narzędzi, ale również była to okazja do spotkań z naszymi klientami i partnerami biznesowymi.

Więcej…

Wesołych Świąt Wielkanocnych

zyczenia wielkanoc 2023 135pxZ okazji Świąt Wielkanocnych składamy życzenia

Więcej…

Zapraszamy na COBOT Day (9-10 kwietnia 2024)

cobot day 135pxZapraszamy na pokaz unikalnych możliwości robotów współpracujących LORCH

Więcej…

Bezpieczeństwo w spawalnictwie: Pomiary bezpieczeństwa i walidacje urządzeń spawalniczych

walidacja 135px

W dziedzinie spawalnictwa, dbałość o bezpieczeństwo i skuteczność działania urządzeń spawalniczych to kluczowe aspekty.

Więcej…

Relacja ESAB Demobus 2024

esab on tour 135px

 

 

 

 

Dziękujemy naszym klientom za wysoką frekwencję w trakcie pokazów ESAB BUS 2024, które odbyły się 14 marca w naszym oddziale Rywal-RHC w Częstochowie.

Więcej…

Pokazy spawania laserowego: Nowe możliwości i współpraca przemysłowa

pokaz laser

 

 

 

 

RYWAL-RHC odział w Olsztynie zorganizował wyjątkowe pokazy spawania laserowego, które zgromadziły szereg renomowanych firm z regionu.

Więcej…

Innowacyjne rozwiązania dla przemysłu: Nasza firma na Targach Przemysłowa Wiosna w Kielcach

orginalnosc 3m 135px

Po raz kolejny będziemy brać udział w Targach Przemysłowa Wiosna, które odbędą się w Kielcach 19-22 marca 2024 roku. W tym roku zaprezentujemy dwie ekspozycje, z których każda została starannie zaplanowana, aby dostarczyć innowacyjnych rozwiązań przemysłowych.

Więcej…

Promocje

Promocje targowe - Przemysłowa Wiosna Kielce 2024

speedcut 4 135px

Przyjdź na nasze stoisko podczas targów Przemysłowa Wiosna 2024 i skorzystaj z wyjątkowych okazji

Więcej…

Pomożemy w finansowaniu zakupu Twojego nowego urządzenia SpeedCut MOST

speedcut 4 135px

Pomożemy w finansowaniu zakupu Twojego nowego urządzenia SpeedCut MOST

Więcej…

FANMIG 340i doskonale dopasowany do Twoich potrzeb!

fanmig 135px

FANMIG 340i doskonale dopasowany do Twoich potrzeb!

Więcej…

Wybierz produkty MOST serii WB - Zadbaj o środowisko!

puszka 135px

Zamień puszki na płyny w większych opakowaniach

Więcej…

Oferta specjalna produktów firmy ESAB - Q1 i Q2 2024

esab logo

W pierwszym oraz drugim kwartale polecamy produkty firmy ESAB - Rogue ET200i PRO, Rogue ES 200i PRO oraz uchwyty spawalnicze z serii EXEOR.

Więcej…

Okazje cenowe

Półautomat spawalniczy FANMIG 5 WK MOST

Fanmig J5 WK U 135px

W okazjach cenowych inwertorowy synergiczny półautomat do spawania metodą MIG/MAG 500 A (420A/100%) oraz MMA.

Więcej…

Zgrzewarka kondensatorowa do kołków KST 110 Köco

KST 1 135

W okazjach cenowych zgrzewarka kondensatorowa do zgrzewania kołków z ostrzem (PT i podobne) KST-110 Köco

Więcej…

Przecinarka plazmowa Cutmaster 20

spawanie tig inwertor 4001 ac dc135

W okazjach cenowych inwertorowa przecinarka plazmowa Cutmaster 20 ((Thermal Dynamics Made in USA)

Więcej…

FANMIG 201 LCD MOST

F201 MG2 135px

W okazjach cenowych inwertorowy synergiczny półautomat spawalniczy FANMIG 201 LCD MOST MIG/MAG, MMA i TIG DC LiftArc.

Więcej…

Przecinarka plazmowa FANCUT 40 MOST

fanuct 40 135px

W okazjach cenowych inwertorowa przecinarka plazmowa FANCUT 40 MOST z uchwytem Abicut 45

Więcej…

FANMIG 5 PULSE WP

W okazjach cenowych inwertorowy półautomat do spawania metodą MIG/MAG i MMA.

Więcej…

PONTIG 211P MOST

211p pontig okazja

W okazjach cenowych prostownik inwertorowy TIG PONTIG 211P MOST

Więcej…

Panel sterowania MINOR Z1

panel

W okazjach cenowych płyta sterowania spawarki MINOR Z1 z wyświetlaczem

Więcej…

Płytka sterownicza Powertec C-3731-399-3R G4560-2GO-PT305-425CPRO

plytka powertech

W okazjach cenowych płytka sterownicza G4560-2 przeznaczona do sterowania półautomatami spawalniczymi produkcji Lincoln Electric.

Więcej…

Vademecum

Użytkowanie i konserwacja produktów do ochrony słuchu

konserwacja słuch 135

 

 

 

 

 

W dzisiejszych środowiskach pracy, gdzie hałas stanowi powszechną przeszkodę dla zdrowia i komfortu pracowników, ochrona słuchu jest niezmiernie istotna.

Więcej…

xFUME ROBO - Innowacyjna dysza ssąca do odciągu dymów spawalniczych dla robotów spawalniczych

ROBiPAK mit Absaugung 135px

 

 

 

 

 

Nawet w przypadku zautomatyzowanych procesów spawalniczych, zwłaszcza wykorzystujących roboty spawalnicze, istnieją metody zapobiegania zagrożeniom dla zdrowia spowodowanym przez szkodliwe dymy spawalnicze.

Więcej…

Taśma 3M™ 1900 typu duct: Wielofunkcyjne Narzędzie w Twojej Skrzynce

duct akcja 135px

 

 

 

 

 

Taśma 3M™ 1900 typu duct to produkt, który powinien znaleźć się w każdej skrzynce narzędziowej.

Więcej…

Szlifowanie płyt gipsowych oraz przygotowanie powierzchni przed malowaniem i tapetowaniem – łatwiej i wygodniej dzięki 3M™ Xtract™

grafika 3m xtract 1355px

 

 

 

 

 

Szlifowanie płyt gipsowych oraz przygotowanie powierzchni do malowania lub tapetowania to ważne etapy prac remontowych czy wykończeniowych.

Więcej…

Elektrochemiczne czyszczenie spoiny z tlenków żelaza po spawaniu stali nierdzewnej

czyszczenie elektrochemiczne

 

 

 

 

 

Spawanie stali nierdzewnej jest powszechnie stosowanym procesem w przemyśle metalurgicznym, konstrukcyjnym i innych dziedzinach, gdzie wymagana jest trwałość i odporność na korozję.

Więcej…

Wciągarka bramowa do szerokiego zakresu zastosowań

artykuł ochrona słuchu 135px

 

 

 

 

 

Wciągarka bramowa PA od Vetter Krantechnik jest innowacyjnym rozwiązaniem, które znalazło swoje zastosowanie na ruchomych stanowiskach pracy. Jej wszechstronność i wydajność sprawiają, że jest idealnym narzędziem do podnoszenia i transportowania różnorodnych ładunków o masie do 3200 kg.

Więcej…

40% pracowników niewłaściwie wybiera lub używa ochrony słuchu

artykuł ochrona słuchu 135px

 

 

 

 

 

Ochrona słuchu jest niezwykle ważna, ponieważ długotrwałe narażenie na hałas lub głośne dźwięki może prowadzić do uszkodzenia słuchu i poważnych problemów zdrowotnych.

Więcej…

Ergonomia miejsc pracy – systemy suwnic VETTER-ERGOLINE®

ergoline vetter 135px

Obsługa ciężkich ładunków w magazynie czy na hali produkcji nie musi być obciążeniem dla Twoich pracowników. Zadbaj o to, aby działali szybko, wydajnie i bezpiecznie – tak, by zadania transportowe były wykonywane z maksymalną płynnością.

Więcej…

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejsze OWŚUS określają warunki, na jakich Serwis RYWAL-RHC realizuje usługi napraw, konserwacji, przeglądów, montażu, uruchomienia urządzeń oraz szkolenia w obsłudze tychże urządzeń.
  2. Usługi napraw dzielą się na usługi gwarancyjne i pogwarancyjne.
    • Usługi gwarancyjne są to usługi wykonywane w ramach gwarancji własnych produktów marki MOST, oraz urządzeń producentów dla których jesteśmy Autoryzowanym Punktem Serwisowym. Warunkiem przyjęcia do naprawy gwarancyjnej jest możliwość stwierdzenia daty zakupu / produkcji urządzenia.
    • Usługi pogwarancyjne Serwis RYWAL-RHC wykonuje dla urządzeń własnych sprzedawanych pod marką MOST oraz urządzeń producentów dla których serwis RYWAL jest Autoryzowanym Punktem Serwisowym którym skończył się termin ochrony gwarancyjnej lub klient utracił prawo do gwarancji.
  3. Usługi naprawcze innych urządzeń możemy wykonać zgodnie z wiedzą serwisanta i na odpowiedzialność klienta.
  4. Procedury zgłoszeń serwisowych oraz sposoby świadczenia usług są wspólne dla serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.
  5. Warunki świadczenia usług serwisowych spisane w indywidualnej, pisemnej umowie zawartej z klientem, mają pierwszeństwo przed OWŚUS.

2. PROCEDURA ZGŁOSZEŃ SERWISOWYCH

  1. Rozpoczęciem procedury serwisowej jest zgłoszenie przez klienta zapotrzebowania na usługę. Zgłoszenie może być zrobione osobiście, telefonicznie lub za pośrednictwem internetowego zgłoszenia naprawy urządzenia spawalniczego lub uchwytu. Formularz zgłoszenia jest dostępny na stronie serwis.rywal.com.pl
  2. Naprawa urządzenia dokonywana jest w serwisie lub u klienta. Jest to uzależnione od rodzaju usterki oraz typu urządzenia. W przypadku napraw gwarancyjnych w serwisie, transport urządzenia odbywa się na koszt gwaranta. W przypadku napraw pogwarancyjnych za transport ponosi koszty klient.
  3. Zgłoszenie serwisowe powinno zawierać informacje o urządzeniu : typ, s/n, oraz opis usterki, dane kontaktowe klienta.
  4. Urządzenie powinno być kompletne np. w przypadku urządzenia spawalniczego musi być uchwyt spawalniczy, w przypadku kołkownicy – pistolet, w przypadku ostrzynki elektrod – uchwyt elektrodowy.
  5. Zgłoszenie serwisowe dokonane w dzień roboczy po godz. 16.00 oraz w sobotę, niedzielę lub święta uznaje się za dokonane o godz. 8.00 najbliższego dnia roboczego.
  6. Dla każdej naprawy otwierany jest dokument Zgłoszenia Serwisowego ZSR. Wystawienie dokumentu następuje w chwili fizycznego przyjęcia urządzenia do naprawy. Dokument zawiera potwierdzenie przyjęcia urządzenia, opis usterki, wykaz dodatkowego wyposażenia i wykonane czynności, wykaz wymienionych podzespołów oraz ocena jego sprawność po naprawie. Na dokumencie tym klient potwierdza przekazanie urządzenia do naprawy oraz odbiór po naprawie i jego sprawność po naprawie. Kopia dokumentu trafia do rąk klienta.

3. PROCEDURA ŚWIADCZENIA USŁUGI SERWISOWEJ

  1. Po dostarczeniu urządzenia do serwisu, serwis w ciągu 48 godzin jest zobowiązany rozpatrzyć zgłoszenie i poinformować klienta o statusie naprawy i w przypadku naprawy odpłatnej, przedstawić klientowi kosztorys tej naprawy. Złożenie urządzenia do naprawy, oznacza wyrażenie przez klienta zgody na dokonanie odpłatnej ekspertyzy. W przypadku urządzenia spawalniczego – 150 pln netto i osprzętu gazowego – 40 pln netto, w przypadku odstąpienia przez klienta od usługi naprawy.
  2. O dodatkowych uszkodzeniach które zostaną zlokalizowane przez serwisanta, a wartość naprawy zwiększy się ponad 100 pln netto, klient zostanie powiadomiony e- mailem i od jego decyzji będzie zależało dalsze postępowanie naprawcze. Do 100 pln netto, serwis nie musi konsultować dodatkowych kosztów z klientem.
  3. Części zamówione i zakupione do naprawy nie podlegają zwrotowi. Klient w przypadku rezygnacji z naprawy, ponosi koszt związany z ich zakupem.
  4. Wszelkie czynności związane z działaniem serwisu są wykonywane z należytą starannością, wiedzą i zgodnie z obowiązującymi przepisami i warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta.
  5. Serwis RYWAL RHC dołoży wszelkich starań, aby wykonanie usługi nastąpiło w jak najkrótszym czasie.
  6. Ustala się czas naprawy gwarancyjnej i odpłatnej nie dłuższy niż 14 dni – w przypadku urządzeń produkcji krajowej i nie dłuższy niż 30 dni dla urządzeń produkcji zagranicznej.
  7. Serwis RYWAL RHC oferuje na czas naprawy urządzenie zastępcze podobnej klasy i zbliżonych parametrach. Jeżeli klient chce skorzystać z urządzenia w określonym czasie naprawy – jest to użyczenie odpłatne. W przypadku przekroczenia terminu naprawy z winy serwisu – jest to użyczenie darmowe. Każdorazowo musi być spisana umowa użyczenia.
  8. Każdą naprawę odpłatną kończy wystawienie faktury dla klienta.
  9. Uszkodzone części, zużyte płyny po naprawach pogwarancyjnych stanowią własność klienta i jest on zobowiązany odebrać je z serwisu przy odbiorze urządzenia.

4. GWARANCJA NA ŚWIADCZONE USŁUGI

  1. Gwarancja na usługę serwisową wynosi 3 miesiące. Jest to gwarancja na wykonaną pracę i części użyte do naprawy. Wyjątek stanowią części do urządzeń Lorch – gwarancja na nie wynosi 6 miesięcy.
  2. Oprócz gwarancji – usługi serwisowe (czyli dzieło podlega również rękojmi). Zgodnie z literą prawa – KC art. 556, 557 §1 i art. 568 – naprawiając urządzenia już używane, po okresie ochrony gwarancyjnej stosuje się jednoroczny okres rękojmi dla konsumentów.
  3. Serwis RYWAL-RHC wyłącza rękojmie dla usług serwisowych B2B.
  4. Jeżeli takie same usterki w naprawionych urządzeniach występują cyklicznie, serwis może odmówić kontynuowania naprawy ze względu na bezradność wobec problemu. Zwracana jest wówczas ostatnia kwota zapłaty za usługę.
  5. Rękojmia może zostać wyłączona całkowicie, gdy do naprawy zostaną użyte części na wybór których usługodawca nie miał wpływu (np. części używane i zaaprobowane lub dostarczone przez klienta.) Fakt taki zostanie odnotowany w Zleceniu Serwisowym ZSR. Podobnie ma się sprawa z częściami nieoryginalnymi – gdy oryginalne części są już niedostępne na rynku.
  6. Po naprawie urządzenia, gwarancja jest udzielana wyłącznie w zakresie dokonanej naprawy.
  7. W przypadku powtórnej wymiany części (dotyczy naprawy gwarancyjnej) gwarancja na tę część rozpoczyna się od nowa. Natomiast w przypadku rękojmi - biegnie ona dalej.
  8. Gwarancja i rękojmia po naprawie nie obejmuje przypadków, gdy powstanie usterki zostało spowodowane z winy użytkownika – zdarzeń mechanicznych, nieodpowiednich warunków pracy (wskazanych przez producenta), niewłaściwej, niezgodnej z instrukcją obsługi eksploatacją urządzenia.

5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Wydawanie urządzeń z serwisu jest realizowane tylko i wyłącznie na podstawie oryginału dokumentu ZSR który otrzymał klient zostawiając urządzenie w serwisie.
  2. Reklamacja na wykonaną usługę winna być złożona przez klienta natychmiast po stwierdzeniu niezgodności Usługi Serwisowej ze Zleceniem serwisowym. Serwis jest zobowiązany ustosunkować się do reklamacji w terminie 14 dni. Jeżeli termin ten nie zostanie dotrzymany, reklamację należy uznać za uzasadnioną.
  3. W sprawach nie uregulowanych niniejszymi Ogólnymi Warunkami Świadczenia Usług Serwisowych, zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

Podziel się z innymi!

Pozostałe serwisy firmy

odpylamy.pl
Projektowanie i dobór, montaż, serwis instalacji i urządzeń odpylających dla różnych gałęzi przemysłu.
szlifowanie.info
Serwis internetowy poświęcony obróbce stali nierdzewnej. Wszystko o materiałach, urządzeniach i technologiach.
elkrem.com.pl
Materiały i urządzenia do napawania i regeneracji. Układy plastyfikujące oraz obróbka CNC.
podnoszenie.eu
Systemy transportu bliskiego, żurawie, żurawików, suwnice, wciągników oraz wiele innych.
xiris.pl
Wysoce wyspecjalizowane kamery spawalnicze do badania jakości spoin spawalniczych
www.readytorobot.eu
Integrator zrobotyzownaych systemów spawalniczych oraz systemów automatyzacji procesów produkcyjnych.
www.matyergonomiczne.pl
Ergonomiczne, antyzmęczeniowe maty przemysłowe. Sprawdź jak możesz w prosty sposób poprawić zdrowie swoich pracowników.
www.integrator-rhc.pl
Dostawca i inetegrator systemów zrobotyzowanych dla przemysłu, systemów obróbczych oraz systemów narzędzi montażowych.
 Ustawienia
bezpieczne daneSzanujemy Twoją prywatnosć!
Dbamy o Twoje dane i chcemy, żebyś był z nami.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Drogi Użytkowniku,

Od 25 maja 2018 roku  obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”). Zależy nam, abyś wiedział jakie dane przetwarzamy i na jakich zasadach. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje na ten temat. Prosimy o zapoznanie się z nimi, następnie określenie danych jakimi chcesz się z nami podzielić i   wyrażenie zgody poprzez kliknięcie przycisku  „Zgadzam się”.

Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę lub zmienić zakres danych, klikając w ikonę ustawieñ w dolnym lewym rogu przeglądarki.

 

Jakie dane zbieramy?

Większość danych jakie zbieramy jest całkowicie anonimowa, ale mogą to być również dane dotyczące urządzenia z jakiego korzystasz, wersji przeglądarki, podstron, które odwiedzasz i to czego szukasz na naszej stronie. W przypadku wyrażenia zgody marketingowej mogą to być dane osobowe takie jak IP, adres e-mail czy linki do profili na portalach społecznościowych.

 

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorem Twoich danych jest RYWAL-RHC Sp. z o.o., ul. Odlewnicza 4, 03-231 Warszawa, NIP: 951-19-98-317.

 

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przede wszystkim, żeby dostarczać Tobie coraz lepsze treści i coraz lepsze wrażenia z korzystania z naszej strony. Jak to możliwe?

Analizując np. to co szukasz na stronie, wiemy co potrzebujesz i robimy wszystko, żebyś to znalazł u nas szybko i łatwo. Analizując czas przebywania na stronie, wiemy czy artykuł był interesujący czy nie.

Więcej o tym znajdziesz w naszej polityce prywatności.

 

Czy przekazujemy komuś Twoje dane?

Twoje dane możemy udostępnić wyłącznie wyspecjalizowanym firmom z naszej grupy kapitałowej i wyłącznie w celu ściśle powiązanym z Twoimi potrzebami, firmom działającym na nasze zlecenie, np. w celu optymalizacji działania strony lub realizacji zamówienia czy umowy, a także podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

 

Co możesz zrobić ze swoimi danymi?

Masz prawo dostępu do swoich danych ich zmiany, ograniczenia przetwarzania oraz usunięcia, jeśli nie stoi to w sprzeczności z innymi prawami np. w związku z realizacją umów. Możesz także zmienić zakres danych jakimi chcesz się z nami dzielić, wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych lub skorzystać z innych praw wymienionych w naszej polityce prywatności.

 

Na jakiej podstawie chcemy przetwarzać Twoje dane?

Podstawą do przetwarzania Twoich danych jest każdorazowo Twoja zgoda, ale w niektórych przypadkach również konieczność realizacji umów oraz uzasadniony interes administratora danych, czyli np. przetwarzanie danych na potrzeby marketingu własnego.

W przypadku przetwarzania danych na cele marketingowe, tj. między innymi profilowanie odbywać się będzie za Twoją zgodą, którą wyrażasz akceptując w ustawieniach Marketingową warstwę danych.

W przypadku przetwarzania danych w celach komunikacji z Tobą, poprosimy Ciebie o zgodę przy formularzu kontaktowym lub przy subskrypcji newslettera.

 

Jak długo przechowujemy Twoje dane?

O przechowywaniu Twoich danych przypomnimy Tobie na stronie po 90 dniach od poprzedniej wizyty. Będziesz mógł wówczas zadecydować, co chcesz z nimi zrobić. Natomiast dane, które od Ciebie otrzymamy będziemy przechowywać bezterminowo, gdyż dzięki danym historycznym będziemy mogli lepiej analizować zmiany w Twoich preferencjach.

 

Podsumowanie

Prosimy o zapoznanie się z w/w informacjami. Następnie bardzo prosimy o wyrażenie zgody na przetwarzanie tych danych klikając przycisk „Zgadzam się”.

 

Pamiętaj, ze w każdej chwili możesz wycofać zgodę lub zmienić zakres danych jakie chcesz nam udostępnić.

Ustawienia

Pliki Cookies

Są dla nas bardzo istotnym elementem. Dzięki nim mamy możliwość poprawy bezpieczeństwa strony, atrakcyjności dla użytkowników oraz szybkości jej działania. Rekomendujemy pozostawienie tej opcji włączonej.

Zgoda Marketingowa

Dzięki wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych będziemy mieli możliwość prezentowania Tobie ofert czy reklam lepiej dopasowanych do Twoich preferencji zakupowych i wymaga również aktywnych plików cookies. Dane jakie są przetwarzane to informacje co do Twojej przybliżonej lokalizacji, urządzenia z jakiego korzystasz, podstron które odwiedzasz i informacji jakie szukasz na naszej stronie. Będzie nam niezmiernie miło, jeśli wyrazisz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w tych celach, pamiętaj, że zgodę możesz w każdej chwili wycofać.

Jeśli masz pytania lub wątpliwości napisz do nas marketing@rywal.com.pl. Odpowiemy na Twoje pytania. Możesz też w każdej chwili wyczyścić pliki cookies tej strony, klikając tu (przeładuje stronę).

Ustawienia Informacje Nie teraz Zgadzam się